Форма входу

Реклама

Параметри сайту

 

Валюта

Пошук

Календар

«  Август 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

   
 
 

Календар свят і подій

Погодний інформер

HotLog Business-Key Top Sites

Головна » 2015 » Август » 03
У Фінляндії не прийнято порівнювати рівні знань учнів в одному класі можуть навчатися діти різних вікових категорій. Дітей вчать орієнтуватися в життєвому просторі і обробляти інформацію. На уроках праці вони можуть виготовляти електрогітару, а математику вивчають, не складаючи дробу, а вираховуючи знижки.


У фінських школах не вивчають таблицю множення, для цього є калькулятор, на який вчителя дивляться доброзичливим, а не ворожим поглядом. На іспити можна приносити будь-які підручники або довідники. Важливо показати, як ти можеш ними користуватися, в тому числі і Інтернетом. У типовій фінської задачі потрібно визначити вартість гітари, яку знизили спочатку на 20%, а потім ще на 10%.

У Фінляндії взагалі усунутий інститут шкільних інспекторів, вчителі не пишуть ніяких звітів, кожна школа сама визначає, за якими підручниками вчити і скільки часу відводити на вивчення кожної теми.

Фінські вчителі, задоволені життям, вчать дітей любити життя. В школах мало проблем з дисципліною, тому що урок більше нагадує домашню з ... Читати далі »
Переглядів: 501 | Дата: 03.08.2015

Виробництво лайтбоксів вимагає сучасних матеріалів і технологій. Каркас конструкції – алюмінієвий профіль для вивісок. Він міцний, легкий в обробці, не реагує на кліматичні і погодні умови. В якості бічних поверхонь найбільш застосовні акрилове скло, оргскло, стільниковий полікарбонат. Виготовлення реклами в найкоротші терміни.

Білборди призначені, в першу чергу, для реклами на магістралях і людних вулицях, вони добре помітні з великої дистанції. Для того щоб рекламний щит був легко впізнаваним, він не повинен бути переобтяжений інформацією. Тривалість контакту з рекламною поверхнею щита не велика, і людина запам'ятовує тільки один об'єкт або головну ідею. Сьогодні все більша кількість рекламних щитів має внутрішнє або зовнішнє підсвічування, все частіше використовуються установки «призмавижн» (prisma-vision, ще їх називають «призматронів» або «тривіженами»), зображення на яких змінюється в короткі проміжки часу, що привертає додаткову увагу.

Щит не продає товар, він впроваджує товар в масову свідомість, пробуджуючи почуття і викликаючи емоції здатні привести людину до покупки. Щити, як правило, встановлюються перпендикулярно жвавих магістралях, в місцях перетину гол ... Читати далі »

Переглядів: 1072 | Дата: 03.08.2015