07:04 • Рекламне Агентство "АКЦЕНТ" |
Виробництво лайтбоксів вимагає сучасних матеріалів і технологій. Каркас конструкції – алюмінієвий профіль для вивісок. Він міцний, легкий в обробці, не реагує на кліматичні і погодні умови. В якості бічних поверхонь найбільш застосовні акрилове скло, оргскло, стільниковий полікарбонат. Виготовлення реклами в найкоротші терміни. Білборди призначені, в першу чергу, для реклами на магістралях і людних вулицях, вони добре помітні з великої дистанції. Для того щоб рекламний щит був легко впізнаваним, він не повинен бути переобтяжений інформацією. Тривалість контакту з рекламною поверхнею щита не велика, і людина запам'ятовує тільки один об'єкт або головну ідею. Сьогодні все більша кількість рекламних щитів має внутрішнє або зовнішнє підсвічування, все частіше використовуються установки «призмавижн» (prisma-vision, ще їх називають «призматронів» або «тривіженами»), зображення на яких змінюється в короткі проміжки часу, що привертає додаткову увагу.
Щит не продає товар, він впроваджує товар в масову свідомість, пробуджуючи почуття і викликаючи емоції здатні привести людину до покупки. Щити, як правило, встановлюються перпендикулярно жвавих магістралях, в місцях перетину головних транспортних потоків, на розділових смугах. Значна частина щитів має дві сторони (сторона А розташовується справа по напряму руху людей, а сторона В зліва). Для щитів, що стоять на розділовій смузі, вибір сторін не грає ніякої ролі. Види зовнішньої реклами:
Вони надзвичайно різноманітні за формою і за змістом, але схожі по суті: пошук потенційного клієнта та робота з ним. Розрізняються основні види зовнішньої реклами: Несвітлова реклама – це вивіски, таблички, вказівники та інші засоби зовнішньої реклами з підсвічуванням або без неї.
Світлові короби – сітілайти, объемные буквы Севастополь, панно, оснащені внутрішніми люмінесцентними, галогеновими, світлодіодними або неоновими лампами. Інформаційні щити – борди, брендмауери, стенди, штендери. Реклама на транспорті – графіка і тексти, нанесені на бічні поверхні і розміщені всередині салонів транспортних засобів.
Залежно від особливостей проекту робиться вибір одного або декількох видів зовнішньої реклами, що підсилюють і доповнюють один одного.
|
Переглядів: 1073
|