SEO-спільноту стрясла по-справжньому сенсаційна новина.
Мабуть, найавторитетніший веб-каталог сучасності DMOZ (або Open Directory Project) припинить своє існування – 14 березня.
Відповідне небагатослівне повідомлення про це з'явилося на головній сторінці ODP.
Провідні вітчизняні і зарубіжні SEO-портали досить стримано відреагували на цю новину. Мовляв, подія давно очікувана, оскільки час, коли люди, а не машини, визначали вміст Мережі, давно вже минув.
З цим можна погодитися лише частково. Що не кажіть, але є якась дивина в такому швидкому і раптовому закритті. Навіщо півроку тому DMOZ оновив свій дизайн, заявляючи, що таким чином намагається йти в ногу з часом і все таке.
Все це було зроблено заради того, щоб через кілька місяців закритися?! Важко в таке повірити...
Переглядів: 675 |
Дата: 02.03.2017