У соціальній мережі Facebook тестуються інструменти, призначені для боротьби з новинами, що викликають сумніви у їх достовірності. Про це заявив віце-президент Facebook Адам Моссери.
Як це працює, користувачі що сумніваються в достовірності поданої новини, можуть, в правому верхньому секторі новини, вибрати одну з опцій. Крім цього можна звернутися до партнерів компанії за допомогою, у цьому випадку перевіркою інформації займуться вже вони.
Сумнівні новини, отримають мітку у вигляді червоного квадрата з трикутником і знаком оклику, розташованими всередині нього. Причина, по якій з'явився червоний квадрат, можна дізнатися переходом по посиланню.
Проти користувачів, що поширюють неправдиві новини з метою приваблення читачів на рекламний сайт, будуть прийматися відповідні заходи.
Переглядів: 458 |
Дата: 18.12.2016