Форма входу

Реклама

Параметри сайту

 

Валюта

Пошук

Календар

«  Декабрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика

   
 
 

Календар свят і подій

Погодний інформер

HotLog Business-Key Top Sites

Головна » 2014 » Декабрь » 8 » • Соціальні мережі брешуть дослідникам
15:58

 •  Соціальні мережі брешуть дослідникам

Нове у показало, що факти, зібрані в Twitter не то - не то Facebook для вивчення людської поведінки, не велено назвати надійними. Точно за результатами дослідження, соціальні тенета повні упередженості, яка призводить до появи інформації, що вводить у помилка.

Вчені університету Карнегі-Меллона і університету Макгілла показали, що таке? тисячі науково-дослідних проектів, пов'язаних з вивченням людської поведінки, в останні роки покладалися зверху Twitter або Facebook. Притому автори досліджень знали про упередженість, хоча продовжували використовувати соціальні медіа в надії, в чому справа? величезна кількість даних дозволить уникнути упередженості.

Багаторазово дослідники не враховують, точно кожен сайт відвідує варіативності кількість людей з величезної кількості країн. В) такою мірою, 71 відсоток дорослих користувачів планети використовує Facebook, 19 відсотків - Twitter, 17 відсотків - Instagram, 21 дисконт користувачів має акаунт в Pinterest, а 22 відсотки використовують LinkedIn. І отримай і розпишися ці показники значне престиж надає демографічний роз'єднання.

За словами вченого Юргена Пфеффера з університету Карнегі-Меллона, приставки не - все, що позначено фрази «великі дані», (бог) велів використовувати для вивчення поведінки людей. Зокрема, дослідження, метою яких є ризик. Ant. неможливість зрозуміти, як користувачі ставляться до політичних протестів, електронних сигарет, діабету і багато чого іншого, найімовірніше в підсумку, містять величезну намолот помилок, з-за чого не можна їм (пре)доручати.

Пфеффер рекомендував дослідникам скористатися реальні дані, а на додачу - аналізувати інформацію, використовуючи статистичні документація, експерименти, моделювання і деякі люди традиційні методи, з тим щоб краще зрозуміти мотиви поведінки людей.

Переглядів: 403