10:25 • Retro Volkswagen. | У січні 1948-го змінилося керівництво Volkswagen, його генеральним директором став Генріх Нордхофф, представник нового покоління німецьких технократів. Оновлене керівництво складалося з дипломованих інженерів, які володіли міжнародним досвідом роботи на автозаводах і вміли нестандартно мислити. З їх приходом автомобіль був удосконалено та модернізовано. У 1949 році почали випускатися моделі з новими типами кузова - кабріолет і лімузин. У серійному виробництві обладнання салону стало більш комфортабельним, проводилася установка частково синхронізованого двигуна. Була налагоджена мережа автосервісу і технічних станцій по обслуговуванню автомобіля. Постійно велася робота з західними клієнтами. Volkswagen створив потужну мережу збуту автомобілів. Експорт автомобіля, що отримав світову популярність, до кінця 1948-го склав близько 50 тисяч машин, на внутрішньому ринку було продано близько 15 тисяч. До цього часу завод звільнився від союзницького контролю англійців, і 6 вересня 1949 року Volkswagen був повністю переданий Федеративній Республіці Німеччина. Почався новий етап розвитку заводу, який, перш за все, був відзначений інтенсивним нарощуванням виробництва і збільшенням збуту. До 1950 року було випущено 100 тисяч автомобілів, до 1951-го - 500 тисяч машин, а 5 серпня 1955-го відбулася урочиста церемонія з нагоди випуску мільйонного Volkswagen. Девізом цього часу в житті німців стає популярна фраза, пов'язана з Volkswagen, - "Він член моєї родини". Перевірена роками надійність і доступна ціна машини посилили експортні можливості автомобіля. Volkswagen вже продається в 150-ти країнах світу. З'являються дочірні фірми за кордоном - у 1953-му в Бразилії, в 1956-му в ПАР, в 1957-му в Австралії, в 1964-му в Мексиці (тут з 1998 року випускається "жук", що став справжнім хітом сезону у голлівудських зірок) і інших країнах. Першою модифікацією стандартного Volkswagen-1200 в 1955 році стало спортивне купе Karmann-Ghia, марка якого була складена з назв створили його фірм: кузов проектувала італійська компанія Ghia, а збирався він на німецької кузовний фірмі Karmann в Оснабрюці. У 1961 році програма поповнилася новим Volkswagen-1500 з кузовом седан і двигуном збільшеного робочого об'єму, на базі якого випускалися чергові виконання купе і кабріолета Karmann-Ghia. Першим результатом об'єднання в 1968 році став VW-411 з двигуном повітряного охолоджування робочим об'ємом 1679 куб. см.. Модель досить стримано була прийнята покупцями. У 1969 році, після приєднання фірми НСУ, з'явився перший Volkswagen з передніми провідними колесами, що отримав індекс "К-70". Родоначальником нового покоління Volkswagen вважається передньопривідний Passat, випущений в 1973 році. Він пропонувався в численних варіантах з двигунами робочим об'ємом від 1297 до 1588 куб. див. Початок випуску Volkswagen Passat вважається поворотним моментом в історії компанії. На наступний рік з'явився спортивний Scirocco з 3-дверним кузовом купе і моторами об'ємом від 1093 р. до 1588 куб. см., а також компактний 3 - і 5-дверний хетчбек Golf. Модель Golf I, що з'явилася в 1974-му, виявилася найбільш вдалою: сучасна, економічна, надійна, саме така модель могла розворушити міжнародний ринок. Golf ознаменував собою новий етап конкуренції у виробництві класу компактних автомобілів, які стали майже офіційно називатися "гольф-класом". Знаменитий VW Golf, єдиний автомобіль марки Volkswagen, який зумів побити рекорд Beetle за рівнем продажів. Якщо за час розробки нових моделей у 1973-1974 роках збитки концерну перевищили 800 мільйонів німецьких марок, то вже в 1975-м за рахунок великого попиту на них вдалося покрити всі витрати. Всього через 3 роки після запуску Golf I був проведений мільйонний автомобіль цієї марки. У 1983-му побачив світ Golf II, а через вісім років, у 1991-му, дебютував Golf III, який, як і попередні моделі, підтримав високу репутацію Golf. З 1980 року на базі Golf вироблялася модель Jetta з кузовом 4-дверний седан. У 1992-му вона була замінена аналогічною машиною (вже на шасі Golf третього покоління), названої Vento. Під назвою Volkswagen Jetta випускався Golf з кузовом седан. У 1981 році Passat і Scirocco були модернізовані, а через рік на базі Passat з'явився седан Santana, оснащення якого вперше входив 5-циліндровий бензиновий S двигун робочим об'ємом 1994 куб. см. Створений на базі Passat, Volkswagen Santana оснащувався могутнім по тим часам дволітровим п'ятициліндровим двигуном. У період 1988-1995 років збиралося єдине в програмі 3-дверне купе Corrado, наступник Scirocco. Компактна модель Polo третього покоління проводиться з 1994 року. Кузова 3 - і 5-дверний хетчбек, седан Polo Classic і 5-дверний універсал Variant. Двигуни бензинові і дизельні 4-циліндрові робочим об'ємом 1,0-1,9 л потужністю 50-101 л. с. Седан VW Polo Classic пропонувався в основному в країнах, що розвиваються. Універсал підвищеної місткості Sharan проводиться з 1995 року в 5-7-місцевому варіантах, на передньо - і повноприводному шасі. Потужність бензинових і дизельних двигунів робочим об'ємом 1,9-2,8 л у межах 90-174 л. с. Розроблений разом з компанією Ford мінівен Volkswagen Sharan є практично повною копією Ford Galaxy. Відмінності - в емблемах, гаммі моторів і можливості замовити повнопривідну трансмісію на VW. Сімейство моделей Passat п'ятого покоління було показано в 1996 році. На відміну від попередніх машин, що випускалися з 1988 року, вони знову уніфіковано з однотипними моделей Audi А4 і А6. Це дозволило застосувати більш потужні та сучасні силові агрегати Audi поздовжнього розташування. Формально відноситься до середнього класу, за розмірами і рівнем оснащення Volkswagen Passat B5 потрапляв, швидше, у категорію автомобілів бізнес-класу. В даний час концерн Volkswagen - один з найбільших за обсягами продажів у світі, має свої заводи в 15 країнах світу, випускає продукцію під п'ятьма торговими марками Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT. З 1998 року концерну належить марка Rolls-Royce ("Роллс-Ройс"). Крім легкових автомобілів, завод також здійснює випуск вантажівок, мікроавтобусів. До складу концерну Volkswagen входять: Volkswagen AG, Audi AG, SEAT SA, що ?koda Auto ("Шкода Авто"), Volkswagen-Saxonia GmbH ("Фольксваген-Саксонія ГмбХ"). |
Переглядів: 767 | |