09:55 • Indian Trailblazer: індіанець з Британії | У 1953 році фірма Indian припинила виробництво мотоциклів. Тільки така легенда, як Indian, зникнути в один момент не може. Як величезний потяг, не здатний зупинитися відразу, історія фірми котилася далі. Для Indian почався етап продажу під цим брендом імпортної техніки.На початках взагалі все виглядало респектабельно. Брендом Indian володіла фірма Brockhouse, вона займалася імпортом в США мотоциклів Royal Enfield. Звичайно, виникло бажання продавати під брендом Indian британські мотоцикли, що і стали робити з 1955 року. Модельний ряд Indian складався з злегка перелицьованих мотоциклів Royal Enfield, що було не найгіршим вибором. Мотоцикли Royal Enfield може були позбавлені такого романтичного флеру як інші вироби інших британських фірм, але відрізнялися добротністю і цілком пристойними характеристиками. Замикався модельний ряд на Indian Trailblazer. У Британії цей мотоцикл знали як Royal Enfield Meteor, з 1956 року Super Meteor. Мотоцикл мав рядний, двоциліндровий силовий агрегат, робочий об'єм 692 куб. см, потужність 36 л. с., з 56 року всі 40 к. с. Коробка передач чотирьох швидкісна. По робочому об'єму двигуна це був найбільший британський мотоцикл, більш робочий об'єм був тільки у Vincent. Силовий агрегат Meteor відрізнявся дуже гнучкими характеристиками, подібними з літровими V-твинами. Мінус у двигуна теж був. Як всяка рядна двійка, великого робочого об'єму, він відрізнявся могутніми вібраціями, що призводило до неприємних наслідків.Екіпажна частина мотоцикла відрізнялася чудовою маятниковою підвіскою з двома пружинно-гідравлічними амортизаторами. Що дарувало чудовий комфорт в далеких поїздках. Переробка Royal Enfield Meteor в Indian Trailblazer не відрізнялася великою складністю. Характерна біжутерія на бензобак, оригінальні крила, та звичний для американців високе кермо. Іронія полягала в тому, що Indian погорів на випуску мотоциклів з паралельними твинами власної конструкції. Вони розроблялися як відповідь на британське вторгнення на американський моторинок і вторгалися британці як раз з мотоциклами з рядними двійками. Відповіді не вийшло і ця безодня поглинула Indian, який виплив у вигляді перелицьованого британського мотоцикла.Цілу п'ятирічку Brockhouse торгував Indian. У 1960 році цю захоплюючу справу згорнули. Що було ще не кінцем поневіряння Indian. З іншого боку Brockhouse протоптав стежку, по якій вже дружно вирушили спочатку британці, італійці та німці, а потім і японці. Виявилося, щоб мати хороші продажі в США, потрібно злегка доопрацювати мотоцикл під місцеві стандарти. Довгий час високе кермо і винесені вперед підніжки дуже піднімали продажу мототехніки в США. |
Переглядів: 552 |