В наші дні народна творчість є невичерпним джерелом натхнення для художників Китаю. Користуючись ним, вони вдосконалюють свою майстерність.Швидше інших видів мистецтва на новий шлях стала китайська гравюра, матеріалом для якої також служить папір.
Великий китайський письменник Лу Сінь вважав цей вид мистецтва особливо зрозумілим і доступним для народу і тому гаряче спонукав молодих графіків створювати гравюри, своїм новим змістом відповідають інтересам і сподіванням революційного китайського народу.
У 1942 р. Мао Цзе-дун звернувся до діячів культури і мистецтва з закликом служити народу. Кращі представники китайської інтелігенції жваво відгукнулися на цей заклик.
Гравюра широко поширювалася в рядах Китайської народно-визвольної армії, надихаючи на боротьбу: вона була популярною і в районах, зайнятих ворогом. У творчості майстрів-графіків знайшла відображення героїчна боротьба китайської армії проти японської та американської агресії проти гнобителів-поміщиків. «Живий міст» - так назвав свою гравюру художник Гу Юань, зобразив форсування річки. Стоячи по груди у воді, китайські бійці тримають дошки, по яких біжать назустріч розривів снарядів героїчні борці за свободу своєї батьківщини.
Дивлячись на цю гравюру, ми згадуємо великий похід китайської армії з півдня на північ, що мав своєю метою увійти в безпосереднє зіткнення з противником (у 1934-1933 рр.). Під час цього легендарного переходу китайські війська з боями пройшли 13 тис. км, форсували 24 річки, 13 гірських ущелин. На одній з гравюр зображений «Штурм ущелини»: героїчні бійці Китайської народно-визвольної армії неухильно прагнуть, незважаючи на всі труднощі, до здійснення наміченої мети. «Якщо ми не дійдемо до Великої стіни, значить ми недостатньо любимо Китай», - Гу Юаня.
Сувора боротьба китайського народу закінчилася історичною перемогою - в 1949 р. була проголошена Китайська Народна Республіка. На гравюрі Янь Ханя «Знищити феодалізм» («Закриття воріт») зображений повсталий народ, з червоними прапорами йде до феодального замку - символу пригноблення трудящих мас. Закриття ворог замку - це знак знищення феодалізму. Зліва китайський селянин пише на стінах замку новий земельний закон, вперше в історії Китаю наділяє селянина землею, яка раніше протягом багатьох століть належала поміщикам.