«Заряджену» версію Huayra назвали в честь першого клієнта Pagani - 19 Лютого 2016 - Дрогобич

Форма входу

Реклама

Параметри сайту

 
 

Валюта


Пошук

Календар

«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Статистика

   
 
 

Календар свят і подій

Погодний інформер

HotLog TOP.GE Business-Key Top Sites

Головна » 2016 » Лютий » 19 » • «Заряджену» версію Huayra назвали в честь першого клієнта Pagani
18:09
• «Заряджену» версію Huayra назвали в честь першого клієнта Pagani
Компанія Pagani офіційно представила «заряджену» версію суперкара Huayra. Модель іменується Huayra BC. Приставка в назві – ініціали першого клієнта італійської марки і колекціонера автомобілів Бенні Кайолы. Новинку оснастили бітурбірованним двигуном V12, розробкою якого займалися фахівці Mercedes-AMG.

За попередніми даними, віддача агрегату становить приблизно 750 кінських сил і 1000 Нм крутного моменту. Мотор поєднується з роботизованою коробкою передач від Xtrac. Трансмісія отримала нові електрогідравлічні актуатори, карбонові синхронізатори та іншу програму управління роботою зчеплення. Для Huayra BC у Pagani повністю переробили аеродинаміку.

Причому це стосується не лише зовнішніх елементів (нових заднього антикрила і дифузора, переробленої передньої частини кузова, а також додаткових деталей на бортах), але і розподілу повітряних потоків всередині автомобіля, які також використовуються для охолодження. Оперення складалося з застосуванням методів обчислювальної гідродинаміки. У результаті єдиною загальною кузовними панелями зі стандартною версією моделі стала дах: все інше було перероблено.

У Pagani відзначили, що Huayra BC укомплектували самою легкою і ефективною в світі підвіскою серед всіх існуючих спортивних автомобілів. Її деталі і компоненти виготовлені з авіаційного алюмінію, що дозволило зробити підвіску BC на 25 відсотків легше в порівнянні з базовим суперкаром. Крім цього, «заряджену» двухдверку оснастили новим активним диференціалом, іншими гальмами, створені компанією Brembo, 20-дюймовими колесами спереду і 21-дюймовими ззаду (у трекової версії 19-дюймові спереду і 20-дюймові ззаду), покришками Pirelli P Zero Corsa (у трекової версії Trofeo Pirelli P Zero R) і системою стабілізації з трекових режимом. У моделі також злегка змінився інтер'єр. Маса Pagani Huayra BC становить 1218 кілограмів, що на 132 кілограми легше в порівнянні зі стандартною версією суперкара. Всього буде виготовлено 20 примірників Pagani Huayra BC. Вартість кожного з них становить 2,3 мільйона євро. Весь тираж вже розпроданий.
Переглядів: 108