Форма входу

Реклама

Параметри сайту

 

Валюта

Пошук

Календар

«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика

   
 
 

Календар свят і подій

Погодний інформер

HotLog TOP.GE Business-Key Top Sites

Головна » 2015 » Квітень » 23 » • В Україну привезли Mercedes-Maybach S-клас.
20:11

 • В Україну привезли Mercedes-Maybach S-клас.

Самий розкішний Mercedes-Benz, по суті, новий флагман всієї модельної лінійки, який був сьогодні презентований у Києві. Всього кілька років тому виробництво люксового Maybach було згорнуто, і тоді здавалося, що з легендарним іменем ми попрощалися назавжди. Але дуже скоро воно було відроджено в дещо новій іпостасі, і на автосалоні в Лос-Анджелесі восени 2014 року світу представили Mercedes-Maybach S-клас.

Тепер це не окремий бренд, a швидше суббренд, a за фактом найрозкішніша і представницька версія S-класу. Побудований на його платформі, Mercedes-Maybach довше навіть версії Long на цілих 207 мм. Добрі 20 см пішли на збільшення простору для задніх пасажирів, тому тут дуже навіть вільно і сидиться і "полулежится". По загальній довжині він коротше Maybach 57, але от по колісній базі злегка перевершує його (3.36 проти 3.32 м).

Мерседосовцы не стали наділяти Mercedes-Maybach нарочито розкішним і химерним дизайном, тому здалеку його від звичайного S-класу можна і не відрізнити. Але все ж є кілька характерних рис. По-перше, це більш масивний силует і виразні елементи екстер'єру: решітка радіатора, 20-дюймові ковані диски з фірмовим малюнком, хромована окантовка бічного скління. А тепер уважніше придивіться до задніх дверей помітили, що вікно-кватирка тепер у кузові, a дверний проріз інший, більш вертикальної форми? Це одночасно і стилістичний елемент і концепція розміщення задніх пасажирів - вони сидять глибше, як би за стійкою, що додає затишку і створює відчуття захищеності.

Забігаючи наперед скажу, що покататися на новому Mercedes-Maybach S-клас можливості не було, але навіть сидячи в машині, що стоїть відчуваєш, наскільки в салоні комфортно. М'які сидіння складної форми, оснащені підігрівом і вентиляцією і обшиті шкірою nappa, налаштовуються по всім параметрам: откидываемая спинка, регульований підголівник і нахил подушки, висувний підтримка для колін і на довершення підтримка для ступень що ховається під переднім сидінням. При необхідності переднє пасажирське крісло можна максимально зрушити вперед і скласти спинку, вивільнивши додаткові 77 мм простору для ніг.

Далі в списку опцій комфорту слід вбудований масажер c кількома програмами, в т. ч. c "ефектом гарячих каменів", індивідуальні монітори для задніх пасажирів, аудіосистема об'ємного звучання Burmester класу hi-end (навіть звичайні радіостанції звучали дуже круто), система Air-Balance c іонізатором і ароматизатором повітря ексклюзивним ароматом, панорамний зсувний затемняемая дах, бізнес-консоль co встренными розкладними столиками і підстаканниками c термо-функцією і багато чого ще. До речі, в підстаканники пропонується вставляти спеціальні посріблені фужери Robbe & Berking, a пляшки c елітними напоями охолоджувати у вбудованому холодильнику, який вкрав частину об'єму багажника.

Что касается водительского места, то оно мало чем отличается от S-класса. Та же передняя панель c электронной приборкой и огромным экраном мультимедийной системы под общим козырьком, немного необычный руль на две спицы (c лого и надписью Mercedes-Benz кстати) и системой управления на центральном тоннеле. Предполагается, что будущие владельцы Mercedes-Maybach будут оказываться здесь очень редко. Кстати, для связи c водителем предусмотрена своя система микрофонов и динамиков, усиливающая голос vip-пассажира, a зеркало заднего вида при необходимости можно затемнит. В целях конфиденциальности.

По части техники здесь практически все, опять же, знакомо нам по S-класс. Двигатели - V-образной "восьмерка" 4.6 на 455 л.c. или V12 6.0 (знаменитое сочетание!) мощностью 530 л.c. и крутящим моментом аж 830 Ньютонов! Интересно, что ммладшая версия комплектуется 9-ступенчатой коробкой 9G-Tronic и по желанию оснащается постоянным полным приводом 4Matic, a топовая идет c 7-ступенчатой и исключительно задним приводом. Тем не менее, на разгон до сотни у S600 уходит всего 5 секунд! Представители Мерседес уверяют, что Maybach очень тихий автомобиль, едва ли не лучший в своем классе. Что ж, по ощущениям co стороны и заводится и работает V12 действительно очень тихо. Интересно, как в движении?

Еще одним принципиальным различием двух версий является ходовая. В S500 она пневматическая, умеющая изменять положение кузова (выше/ниже) и оснащенная несколькими режимами работы. А в S600 гидравлическая, c фирменной системой Magic Body Control, которая сама отслеживает профиль дороги и компенсирует эго элементами подвески, нивелируя колебания кузова. Работает такая фишка на скоростях до 130 км/ч. И конечно же, в Mercedes-Maybach множество систем, следящих за безопасностью, включая 11 airbag, мониторинг ситуации впереди и сзади и даже подушка безопасности, встроенная в задний ремень!

Новий Mercedes-Maybach S-клас значно дешевше минулого Maybach (чи не в два рази!), але і дорожче "звичайного" S-клас. Пятисотая версія обійдеться приблизно у 150 тисяч Євро, a "шестисотий" потягне на 200 тисяч. Серед конкурентів, найбільш імовірним бачиться Rolls-Royce Ghost, бо як Audi A8 і BMW 7 серії новинка ніби як "переступила", але в Роллс-Ройсі таку конкуренцію не визнають. Втім, ми вважаємо, що проект Mercedes-Maybach в будь-якому випадку виявиться успішнішим, ніж його попередник.

Переглядів: 380